
18:30, 20 серпня 2019 р.
Сервіс Приват24 перестав працювати: у ПриватБанку пояснили чому

В понеділок, 19 серпня, на сайті Мінфіну з'явилося повідомлення від обуреного клієнта, про пробеми роботи фінансовох банківськох програми "Приват24".
Державний банк ПриватБанк миттєво відреагував на заяву клієнта. У банку спробували розібратися в даній ситуації і дати пояснення, пише Знай.ua
"Сьогодні перестав працювати Приват24 під старими версіями лисиці і хрому. Оператори по 3700 чешуть про чищення куків і зміні програмного забезпечення на компі. Шановні, ви не такий ахиренный банк, щоб підлаштовуватися під вас. Сенс робити апгрейд компа і платити за це гроші, коли хтось в приваті вирішив удосконалити щось щоб зрубати бабла. Нікому не рекомендую цей банк. Вічно якісь сюрпризи. Простіше змінити банк", - повідомив клієнт банку.
У відповідь на цей відгук, представник служби підтримки "Приватбанку" повідомив про причини такої ситуації та можливі рішення.
"Нам дуже шкода, що Ви зіткнулися з такою ситуацією. Приват24 працює з основними версіями браузерів. Дозвольте, будь ласка, нам детальніше розглянути Ваш випадок і розібратися в ситуації. Для цього ми звернулися до Вас в особисті повідомлення", - повідомили в банку.
Читайте також:Клієнти ПриватБанку у липні лишили мільйон “на чай” без готівки
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
Останні новини
Спецтема
Оголошення
10:51, Вчора
10:41, Сьогодні
live comments feed...