12:20, 1 серпня 2018 р.
Франківськ – це взаємно. Нова концепція бренду міста. ВІДЕО
Івано-Франківська міська рада спільно із проектом ПРОМІС розробляють проект бренду міста.
Конкурс на розробку бренду оголосили у травні. Пропозиції могли подати всі охочі. Отримали 16 ідей від 5 різних авторів. Учора усі пропозиції розглянула конкурсна комісія. До фіналу обрали обрали 6 ідей-фіналістів. Зі спільним проектом "Брендарі" та "Франківськ Який Треба Берегти" можна ознайомитись у соціальній мережі.
«Вважаємо, що бренд має дати мешканцям, туристам, інвесторам та іншим зацікавленим групам відповідь на запитання «Чому мені обрати саме Франківськ?», - обґрунтовують автори проекту. - Ми помітили, що Франківськ є чи не єдиним містом України з такою великою кількістю вдалих і активних громадських ініціатив і прикладів об’єднання громадськості, влади та бізнесу. Наприклад: Urban Space 100, Свято ковалів, День вуличної музики, Бастіон, Промприлад, Дім Сірка, Intellect Hub, Porto Franko, Тепле місто, Конкурс Child Friendly Public Space, ФранківськЯкийТребаБерегти, ФК Прикарпаття та ін. Список неповний і у кожної з ініціатив є свої симпатики та антипатики, але факт того, що вони відбулись є дуже важливим» .
Водночас, розробники зауважили і швидкий розвиток Франківська:
«Можливо, Франківськ дозрів трохи швидше, ніж інші українські міста. Бо є розуміння того, що такі ініціативи і проекти можливі лише у готовому до них середовищі. Саме у цьому Івано-Франківськ унікальний. Є безліч міст, які задавили б ініціативність байдужістю. Але Франківськ – це місто, у якому вдається. Воно відповідає взаємністю. Франківськ — це взаємно».
Читайте також:
Цьогоріч Urban Space 100 підтримав шість проектів
Франківців просять допомогти визначитись з брендом міста. ФОТО
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
Останні новини
ТОП новини
Спецтема
live comments feed...