Реклама
13:52, 28 серпня 2014 р.
Експерти «MARKETING R_EVOLUTION»: рекламні бюджети падають - як розвивати бізнес?
Реклама
Під час кризи бюджети на рекламу і маркетинг урізаються в першу чергу. Відсоток падіння обсягів рекламного ринку, по відношенню до 2013 року, за даними ВРК, становить близько 12%: на 23% відбулося падіння в зовнішній рекламі, 44% - в рекламі на транспорті, 13% - в рекламі в кінотеатрах і на радіо. Це всього на 2% краще даних 2009/08 років.
Бізнес завжди буде залежний від реклами, і щоб допомогти йому розвиватися навіть при обмежених ресурсах, експерти маркетингу виводять «в напад» креатив, але при цьому важливо розуміти реальні потреби ринку і клієнтів.
Створювати несподівані рішення, засновані на споживчих Інсайт і виходити за рамки стереотипів - маст хев в арсеналі інструментів сучасних маркетологів. Методами роботи в нинішніх реаліях поділяться гуру маркетингу 25-26 вересня на VII спеціалізованій конференції «MARKETING R_EVOLUTION».
Розуміння споживача і виявлення його незадоволених потреб може принести дійсно високі результати навіть у часи в цілому падаючого попиту.
Споживчими інсайтами, які вже привели до такого успіху, на конференції поділяться зокрема, Дар'я Тафінцева, операційний директор агентства «Ogilvy & Mather» спільно з Олегом Антоненко, директором з маркетингу «Чумак». Назвою доповіді буде «Хто з'їв їдло для супергероїв?», А сам кейс буде присвячений виводу на ринок нового продукту - смузи «Фруза».
Ще одним немаловажним напрямком у розвитку бізнесу та важелем виходу з кризи є впровадження інновацій. Практичний кейс, присвячений розробці, впровадженню і просуванню нового продукту, буде представлений маркетинг-директором «ЛІГА: закон» - Оксаною Моляренко.
На конференції гравці рекламного ринку покажуть, як брак бюджетів можна компенсувати оригінальними, рвуться шаблони ідеями. PR-партнер «MARKETING R_EVOLUTION» - агентство «ВАРТО» - продемонструє, що цілком реально створити оригінальний інформаційний привід, який допоможе писати про компанію безкоштовно.
Швидше, вище, сильніше - девіз не тільки Олімпійських ігор, а й сучасних маркетологів. У маркетингу не дарма працюють активні, азартні та амбітні люди: тут, як і в спорті, є тренування - брифінги, перемоги - досягнення KPI, і навіть вильоти з турніру - втрати частки ринку.
На VII конференції «MARKETING R_EVOLUTION» побудові сильної команди, розробці сильної стратегії та впровадженню інновацій будуть присвячені наступні секції: «Innovations and New Technologies», «Marketing Management», «Digital and Mobile Marketing», «Marketing Strategy». Експерти в практичних кейсах демонструватимуть креативні рішення, важливість командної гри і новітні розробки в сфері маркетингу та реклами.
Фінал першого дня конференції - вечірка «Marketing League Party» в розважальному комплексі D'Lux.
Довідка:
MARKETING R_EVOLUTION - головна конференція в світі українського маркетингу, яка пройде 25-26 вересня 2014 року в Конгрес-Холі «Космополіт», Київ.
Уже всьоме провідні директора України та запрошені спікери з інших країн СНД і Європи зберуться, щоб поділитися безцінним маркетинговим досвідом.
З детальною програмою конференції ви можете ознайомитися на сайті http://marketingrevolution.com.ua/
тел .: (044) 590 51 86, (050) 388 15 07
e-mail: [email protected]
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
Останні новини
ТОП новини
Спецтема
Оголошення
11:05, 23 грудня 2024 р.
11:37, 26 грудня 2024 р.
17:01, 30 грудня 2024 р.
17:01, 30 грудня 2024 р.
11:12, 24 грудня 2024 р.
live comments feed...