• Головна
  • ПриватБанк масово заблокує рахунки в Приват24: клієнтам висунули умову, треба виконати терміново
23:57, 19 лютого

ПриватБанк масово заблокує рахунки в Приват24: клієнтам висунули умову, треба виконати терміново

ПриватБанк масово заблокує рахунки в Приват24: клієнтам висунули умову, треба виконати терміново

Багато клієнтів ПриватБанку поскаржилися на масові блокування рахунків і розірвання договорів, залишивши численні скарги на порталі "Мінфін".

Як інформує "Технофан", офіційною причиною таких дій називають необхідність актуалізації персональних даних, проте через технічні збої в системі "Приват24" багато користувачів не змогли своєчасно оновити інформацію, що й призвело до обмеження доступу до їхніх рахунків.

ПриватБанк офіційно роз’яснив ситуацію та спростував чутки про масштабне блокування рахунків через збій у Приват24. За словами Антона Розумного, члена правління банку, всі клієнти повинні актуалізація дані, якщо це попросить їх банк.

У ПриватБанку наголосили, що клієнти повинні проходити актуалізацію даних у таких ситуаціях:

Раз на п’ять років – якщо клієнт активно користується послугами банку.

При зміні персональних даних – наприклад, зміна прізвища чи адреси.

За ініціативою банку – якщо ПриватБанк офіційно запитує актуалізацію даних.

Якщо термін оновлення даних ще не настав або клієнт не змінював особисті відомості, необхідність у проходженні процедури відсутня.

У разі ігнорування запиту від банку клієнти можуть зіткнутися з тимчасовими обмеженнями в користуванні деякими послугами Приват24. Особливо це стосується тих, хто досяг встановлених банком фінансових лімітів за рахунками або транзакціями. У таких випадках ПриватБанк може запросити додаткову інформацію про фінансовий стан.

Як дізнатися, чи потрібно оновлювати дані

Банк зв’язується з клієнтами лише через офіційні канали:

Інтернет-банкінг Приват24;

Мобільний додаток Приват24;

Офіційні телефонні дзвінки.

Якщо ви не отримували відповідних повідомлень, хвилюватися не варто – ваша інформація актуальна, і жодних дій від вас не потрібно.

У ПриватБанку запевнили, що головний пріоритет – забезпечення комфорту клієнтів та мінімізація бюрократичних процедур. Водночас клієнтам, які отримали запит на актуалізацію даних, варто вчасно виконати цю вимогу, щоб уникнути можливих обмежень у використанні банківських послуг.

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
#ПриватБанк #рахунки #заблоковано
Високі оцінки користувачів за Достовірність
Авторизируйтесь, чтобы оценить
Авторизируйтесь, чтобы оценить
Оголошення
live comments feed...