20:00, 8 грудня 2022 р.
У "Прикарпаттяобленерго" просять споживачів телефонувати лише у випадку аварій і не турбувати щодо графіків вимкнень
У "Прикарпаттяобленерго" просять споживачів телефонувати в колцентр лише у випадку аварійних ситуацій і не турбувати щодо графіків вимкнень електроенергії. З таким проханням звертаються на Facebook-сторінці енергетичної компанії, інформує Суспільне.
Як ідеться в дописі, щоденно працівники колцентру "Прикарпаттяобленерго" опрацьовують понад 9 000 запитань від клієнтів, що стосуються графіків вимкнень світла. Через це додзвонитися не можуть люди, які хочуть повідомити про аварії в мережах: обриви проводів через обледеніння та падіння дерев на лінії.
"Обриви проводів на лініях під напругою загрожують життю. Якщо про ці ситуації не знають у колцентрі, диспетчери не можуть знеструмити небезпечну ділянку. Просимо жителів та представників бізнесу Прикарпаття телефонувати виключно через виявлення обірваних проводів та інших небезпечних ситуацій в мережах. Це допоможе вберегти життя людей та тварин", — просять енергетики.
У компанії також нагадали, як діяти, якщо ви помітили обірваний провід.
"Не наближайтеся до нього ближче, ніж на вісім метрів, та за можливості обгородіть ділянку навколо місця аварії в радіусі восьми метрів", — радять на Facebook-сторінці "Прикарпаттяобленерго".
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
Останні новини
5 освітніх проєктів від ЄС: можливості для молоді та дорослих у воєнний час
Партнерський матеріал
11:00
Ракетний обстріл не минув без наслідків: знеструмлень на Прикарпатті значно побільшало
Відключення світла
20:33
Вчора
16:53
Вчора
Спецтема
Оголошення
13:23, 23 листопада
17:03, 25 листопада
1
18:23, 23 листопада
13
live comments feed...