• Головна
  • 8 порад тим, хто збирається «перевзути» машину до зими
20:21, 18 листопада 2017 р.

8 порад тим, хто збирається «перевзути» машину до зими

Морози все ближче, а вночі франківські дороги вже приховують небезпеку для автолюбителів. Тож на шиномонтаж краще записатися заздалегідь. Прості поради допоможуть вам легко, швидко, а головне - вчасно - "перевзутися".

1. Міняйте шини заздалегідь

Термометр нагадає вам, коли краще міняти літню гуму на зимову. Якщо вдень температура повітря тримається близько +7 градусів, то вже варто перевзутися. В цей час зростає ймовірність ожеледиці і заморозків вночі.

2. Зима не для літньої гуми

Якщо ви розсудлива людина, то обов'язково перевзуєте свою машину перед зимою.

3. Шипи плюса не бояться

Багато хто боїться залишитися без шипів, якщо заздалегідь поміняють літню гуму на зимову. Так, їзда по сухому асфальту підвищує знос, але це не критично.

4. Обов'язково обкатайте нові колеса

Потрібно обкатати зимову гуму, особливо шиповану. Шипи правильно «угніздуються», якщо акуратно їздити перші 500 кілометрів. Це допоможе гумі прослужити вам довше.

5. Не забудьте про балансування

Балансування краще робити при кожній установці, навіть якщо вона зберігалася на дисках. Ознака невідбалансованного колеса - вібрації, які виникають в певному діапазоні швидкостей.

6. Зверніть увагу на глибину протектора

Для всіх типів зимової гуми залишкова глибина протектора повинна бути не меньше 4 мм, тоді як для літньої допустимі куди більш «лисі» шини з протектором до 1,6 мм.

  • Дізнатися залишкову глибину протектора можна не тільки за допомогою спеціального приладу, але і за індикаторами зносу - невеликим виступам на дні канавок, які вирівнюються з обкатаною поверхнею шини при критичному зносі.
  • Заборонена експлуатація шин, які пошкоджені до корду (в тому числі механічно), і у яких почалося розшарування, здуття (грижа) або відшарування частин шини.

7. Не можна ставити на окремі колеса різні типи шин

Різні шини порушують баланс автомобіля - його стабільність при різких маневрах. Це призводить до цілого шлейфу наслідків: на гальмуванні машину може «хрестити», в поворотах - зривати в занос або зносити. Теорія про те, що задньопривідний машині досить двох шипованих коліс невірна: гальмує і повертає будь-який автомобіль за рахунок роботи всіх коліс.

8. Зберігати колеса теж потрібно правильно

Щоб шини прослужили вам не один сезон, обов'язково потрібно задуматися про зберігання. На літо зимову гуму краще заховати в чисте, сухе і темне місце, де температура тримається близько +10...+25 градусів. Шини не дуже люблять перепади температур і випаровування хімічних речовин. Ще, якщо хочете зберегти гуму, потрібно час від часу перевертати кожну покришку (хоча б раз в два місяці).

Читайте також:

Авто і зима: як підготуватися?

Де в Івано-Франківську можна підготувати своє авто до зими

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
#Івано-Франківськ #Івано-Франківськновини #зима #авто #шини #поради
0,0
Оцініть першим
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Авторизуйтесь, щоб оцінити

Коментарі

Оголошення
live comments feed...