07:20, 12 вересня 2017 р.
Щоб Вашій автівці було добре восени. ПОРАДИ
Як підготувати авто до осінніх дощів і перепадів температури? Тримайте 5 корисних порад.
Кузов і лакофарбове покриття
Ретельно огляньте кузов і лакофарбове покриття вашого автомобіля. Усуньте пошкодження хоча б підручними засобами – зафарбуйте «олівцем» або фарбою. Адже висока вологість і перепади температури «через нуль» осінніми ночами призведуть до корозії, а це – значно більші витрати на ремонт.
Восени збільшується кількість пилу й бруду на дорозі. Вони ж, як абразив, повільно псують ЛФП. Найкращий спосіб захисту – покриття кузова авто твердим (саме твердим, а не рідким, який зазвичай нав'язують мийники) воском – самостійно, на мийці або в детейлінг-центрі.
Фари і акумулятор
Незважаючи на залишковий пробіг до регламентного ТО, не зайвим буде заглянути під капот. Слід хоча б візуально перевірити високовольтні дроти на предмет ущільнень, тріщин, пошкодженої оболонки. Зношені ж свічки запалювання можуть перешкодити швидко запустити мотор і змусити довго крутити стартер, ґвалтуючи АКБ. А це незабаром приведе до серйозних труднощів зі стартом двигуна. Заразом подивіться, як давно працює акумулятор Вашого авто. Якщо він ще досить свіжий, вистачить просто профілактичної дозарядки.
Також загляньте машині «в очі»: запотівання фар і замерзання в них концентрату може привести до окислення контактів, виходу з ладу ламп і навіть початкового руйнування рефлекторів. Причиною ж запотівання фар і ліхтарів зазвичай стає негерметичність їх корпусів, яку також не завадить перевірити за перших ознак "туману" всередині корпусів світлотехніки, радять автомобілісти .
Шини і диски
Навіть до його початку сезонного перевзування варто проконтролювати тиск у шинах.
Восени добовий перепад температур сягає 17-20 градусів. При цьому тиск в шинах може знижуватися навіть без серйозної на те причини. А, якщо у вашого авто ще й литі чи штамповані диски з подряпинами і сколами, – підфарбуйте їх лаком колір. Взимку робити цього не захочеться, але хімікати, якими посипають чи поливають дороги в негоду, згубно впливають на «легкі» сплави, викликаючи корозію.
Вологість у салоні
Щоб зменшити кількість вологи в інтер'єрі і зберегти заводський ковролін сухим, на сезон дощів і снігопадів замініть тканинні килимки гумовими чи силіконовими, які утримують вологу. Або ж регулярно стежте за тим, щоб оббивка підлоги не була мокрою. Волога тканина на підлозі – ознака швидкої корозії днища кузова.
Перевірте також працездатність електропідігріву зовнішніх дзеркал і заднього скла, без яких доведеться непросто в дощові і сирі дні. Проконтролюйте, як гріє пічка у салоні. За літо її радіатор міг забитися пухом зовні або нахапати повітряних бульбашок усередині.
«Двірники»
Восени також не зайвим буде простежити за тим як працюють щітки «двірників»: чи не залишають вони на склі пропусків, чи не сіпаються під час роботи. Якщо так, - служити їм ще недовго.
Якщо під час експлуатації неприємний звук (скрегіт, потріскування), це значитиме що трапецію склоочисника, можливо, пора змастити. Щоб вода швидше сходила зі скла, його можна обробити хімікатом «Антидощ» чи подібним.
Читайте також:
У Франківську створили соціальну мережу для автомобілістів. ВІДЕО
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
Останні новини
09:00
24 грудня
08:00
24 грудня
19:42
23 грудня
15:00
23 грудня
ТОП новини
Спецтема
Оголошення
09:57, Сьогодні
19
10:10, 14 грудня
11:05, 23 грудня
12:47, 16 грудня
live comments feed...