09:42, 15 грудня 2017 р.
«Нам потрібен бренд, з яким би асоціювалось наше місто», - директор інституту туризму. Міська рада підводить підсумки туристичного року.
Вчора, 14 грудня, на засіданні круглого столу з питань туризму звітували про зроблене і говорили про існуючі проблеми.
«Ми ніяк не можемо визначити як себе позиціонувати. Ми не Карпатська брама і навіть не фіртка. Івано-Франківськ – місто для сімейних людей, які шукають не екстремальний туризм, не гори, а саме затишок, екологічно чисті продукти та колоритні сувеніри», - зауважує Володимир Великочий, директор інституту туризму.
Попри це, начальник відділу туризму Уляна Басараб-Ганчак каже: «Прогрес є. Туристи почали активніше їздити до нас. Відповідно, значно зросли надходження від туристичного збору. Цього року ми відкрили оглядовий майданчик на ратуші та туристично-інвестиційний центр, де гості міста можуть отримати довідкову інформацію, буклети, карти, а також аудіогіди».
Відзначили й запуск додатку для смартфонів «Мобільний Івано-Франківськ». Це новий потужний інструмент, який дозволяє переглядати новини, події та заклади міста, прокласти маршрути до обраного місця, а також ознайомитись з історією Івано-Франківська.
В наступному році у місті планують провести ряд нових і навіть новаторських заходів. З них на засідання виділили фестиваль озеленення та фестиваль іграшок і розваг. Обіцяють, що цікаво буде всім, від малого до великого.
Нагадаємо, що 8 грудня на нараді в ОДА також говорили про покращення в сфері туризму. Тоді зазаначалось, що Івано-Франківська область зайняла третє місце в Україні за загальною кількістю туристів.
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
Останні новини
ТОП новини
Спецтема
Оголошення
11:18, 26 січня
11:18, 26 січня
11:18, 26 січня
16:56, 17 січня
11:18, 26 січня
live comments feed...