Кандидатів у владу Івано-Франківська запрошують за круглий стіл

17 пропозицій реформ висуває івано-франківський бізнес до кандидатів на місцеві вибори-2015. Поспілкуватися з кандидатами про те, чого ж потребує місцевий бізнес, які вимоги та пріоритети висуває до майбутніх міських керманичів, які кроки повинна зробити новообрана влада, аби бізнес почувався впевнено, мають намір організатори тематичного круглого столу.

В рамках проведення адвокасі-кампанії з просування пропозицій реформ в сфері підприємництва на початку другої декади жовтня заплановано проведення круглого столу з кандидатами у депутати Івано-Франківської міської ради та на посаду Івано-Франківського міського голови, - передає 0342.ua

Адвокасі-кампанія проводиться Молодіжним громадським центром «Еталон», який на Івано-Франківщині є регіональним партнером проекту USAID «Впевнений бізнес – заможна громада», що впроваджується Центром міжнародного приватного підприємництва (СІРЕ).

«Наразі 23 представника бізнес-об’єднань та громадських організацій, що представляють інтереси бізнесу в Івано-Франківську, уклали Коаліційну угоду про спільні дії щодо створення сприятливих умов для розвитку малого і середнього підприємництва Івано-Франківщини та формування пропозицій від бізнесу для представлення кандидатам на місцеві вибори-2015 році у місті Івано-Франківськ» - повідомляє керівник МГЦ «Еталон» Леся Аронець.

Разом з представниками бізнесової спільноти та неурядового сектору окреслено й ранжовано за значимістю для бізнесу пропозиції до влади, на основі яких сформовано конкретні заходи щодо покращення підприємницького середовища в місті Івано-Франківську. Ці заходи є основною частиною меморандумів, що вже на цьому тижні будуть надіслані до політсил, які висунули своїх кандидатів у депутати, а також до кандидатів на мера міста.

Ідею щодо проведення круглого столу коментує керівник адвокасі-кампанії Наталія Кобильчак:

«Суттєву частку до міського «гаманця» кладе саме малий і середній бізнес. Тому логічним є вироблення місцевої політики щодо належної підтримки цього годувальника міста. А для того щоб місцева політика, зокрема у галузі підприємництва, була успішною, вона повинна відображати домінуючі цінності (в першу чергу запити бізнесу), бути технічно здійсненою (зусиллями на міському рівні), мати помірну вартість (бути реалістичною, зокрема у фінансовому плані) та найголовніше – бути прийнятою представниками влади. Ми розпочали з конкретних заходів щодо покращення бізнес-клімату в місті, при визначенні яких, власне, і намагалися закласти перші три позиції. А ось четверту позицію – прийняття потенційними представниками міської влади – планується обговорити під час круглого столу».