Чому виникають труднощі із реєстрацією та перереєстрацією автотранспорту?

Перебої із постачанням бланкової продукції зумовлюють перебійну роботу Центрів надання послуг населенню з реєстрації перереєстрації автотранспорту та отримання громадянами посвідчення водія.

Кількаденна відсутність бланкової продукції призводить до припинення роботи підрозділів ЦНП, або ж навпаки, у разі отримання партії бланків у реєстраційному залі утворюються кількагодинні черги, - пише сайт 0342.ua з посиланням на прес-службу УМВС.

Звичайно такі перебої в роботі створюють незручності для автовласників, які не можуть вчасно провести операції із реєстрації, перереєстрації, знятті із обліку автомобілів у даних підрозділах (колишня назва МРЕВ).

Це створює невдоволення громадян, породжує скарги, необґрунтовані звинувачення на адресу працівників, проте їхньої вини в цьому немає.

Керівник Івано-Франківського ЦНП із обслуговування м.Івано-Франківська, Тисменицького та Тлумацького районів Василь Олійник з цього приводу пояснює: «Нам невідомі причини перебоїв із постачанням бланкової продукції як свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів, державних номерних знаків так і бланків посвідчень водія та плівки до них. Але зрозуміло, що їхня відсутність паралізує роботу підрозділу.

У п’ятницю ми одержали бланки техпаспортів і негайно розпочали їх видачу. За день проводимо до 120 операцій і працюємо понаднормово до 9 години вечора, щоб не допускати черг, зменшити обурення людей, але знову ж таки якщо не буде повного забезпечення бланками робота не нормалізується, знову буде простій і напруження. Наразі ми видаємо усю наявну продукцію».

Тож, аби не загострювати ситуацію, Державтоінспекція звертається до громадян із розумінням віднестися до тимчасових труднощів, які перебувають на контролі керівництва відомства.