Центр надання адміністративних послуг Івано-Франківська провів щомісячний моніторинг якості роботи працівників. Відвідувачі ЦНАП після обслуговування за допомогою талону електронної черги вкидали його у дві ємності «Задоволені якістю обслуговування» та «Не задоволені якістю обслуговування».
У травні 2015 року участь у голосуванні взяло 1266 відвідувачів ЦНАП, що складає 34,5 % від загальної кількості прийнятих документів (3668), - інформує 0342.ua з посиланням на прес-службу МВК.
Якість надання адміністративних послуг оцінило 923 відвідувачів, що становить 73,0% від загальної кількості голосів. Позитивно оцінило якість надання послуг 914 відвідувачів, що становить 99,0%, негативно – 9 відвідувачів (1,0%).
Якість надання дозвільно-погоджувальних послуг оцінило 343 відвідувачів,що становить 27,0% від загальної кількості голосів. Позитивно оцінило якість надання послуг 340 відвідувачів, що становить 99,1%, негативно – 3 відвідувачів (0,9%).
Вцілому, зберігається позитивна динаміка задоволеності відвідувачів якістю обслуговування у ЦНАПі Івано-Франківська та велика активність і зацікавленість учасників опитування.