Іванофранківці задоволені якістю обслуговування ЦНАПу

ЦНАП м.Івано-Франківська проводить щомісячний моніторинг якості надання адміністративних послуг. Відвідувачі ЦНАП після обслуговування за допомогою талону електронної черги вкидають його у дві ємності «Задоволені якістю обслуговування» та «Не задоволені якістю обслуговування».

Повідомляє 0342.ua з посиланням на ЦНАП.

У липні 2015 року участь у голосуванні взяло 2773 відвідувачів ЦНАП, що складає 69,1% від загальної кількості прийнятих документів (4011).

Якість надання адміністративних послуг оцінило 1008 відвідувачів. Позитивно оцінило якість надання послуг 978 відвідувачів, що становить 97,0%, негативно – 30 відвідувачів (3,0%).

Якість надання дозвільно-погоджувальних послуг оцінило 353 відвідувачів. Позитивнооцінило якість надання послуг 353 відвідувачів, що становить 100%.

Якість надання послуг реєстраційної служби оцінило 1412 відвідувачів. Позитивно оцінило якість надання послуг 1396 відвідувачів, що становить 98,8%, негативно – 16 відвідувачів (1,2%).

Вцілому, зберігається позитивна динаміка задоволеності відвідувачів якістю обслуговування у ЦНАП м.Івано-Франківська та велика активність і зацікавленість учасників опитування.

Відвідувачі ЦНАП також можуть оцінити якість обслуговування та надання адміністративних послуг на офіційному сайті ЦНАП м.Івано-Франківська (www.cnap.if.ua), через сервіс «Он-лайн консультацій» та за допомогою мобільного додатку «Мобільний Івано-Франківськ».

ЦНАП м.Івано-Франківська і надалі проводитиме моніторинг якості обслуговування та вживатиме всіх необхідних заходів щодо якісного, оперативного та професійного обслуговування відвідувачів.