До 1 грудня усі РРО мають бути модернізованими!

У зв’язку з тим, що Державний реєстр реєстраторів розрахункових операцій у редакції, що діє з 1 жовтня 2013 року, не містить ряд моделей, що на цей час використовуються суб’єктами господарювання. Тому в термін до 01.12.2013 року необхідно вивести з експлуатації або доопрацювати всі моделі РРО, які не забезпечують передачу контрольно-звітної інформації до органів Міндоходів.

         Нагадуємо, що вимога передбачена наказом Міністерства фінансів України від 08.10.2012 № 1057 «Про затвердження Вимог щодо створення контрольної стрічки в електронній формі у реєстраторах розрахункових операцій та модемів для передачі даних та Порядку передачі електронних копій розрахункових документів і фіскальних звітних чеків реєстраторів розрахункових операцій дротовими або бездротовими каналами зв’язку до органів державної податкової служби» та не включені до Державного реєстру реєстраторів розрахункових операцій».

         На сьогодні більше 70% РРО, які знаходяться на обліку в ДПІ у м. Івано-Франківську, забезпечують передачу таких даних до Міндоходів в електронному вигляді.