“Укрпошта” презентувала марку, присвячену Kalush Orchestra

“Укрпошта” презентувала поштову марку, присвячену гурту Kalush Orchestra – переможцям Євробачення-2022.

Про це четвертого квітня у телеграмі повідомив очільник “Укрпошти” Ігор Смілянський, передає “Галка“.

“Майже рік минув з того часу, як вся країна вболівала за Kalush Orchestra на конкурсі “Євробачення-2022” і сподівалася почути слова, які могли б звернути міжнародну увагу на війну в Україні та сотню українських військових, які тоді перебували під обстрілом на “Азовсталі”.

Поранені, без води, їжі та ліків. Саме тоді зі сцени пролунали відомі слова: “Save Mariupol, save Azovstal now!”.

А ми виконуємо свою обіцянку, яку дали рік тому, і сьогодні презентуємо марку “Kalush”, бо це ще один символ війни та сміливості наших людей — робити все, щоб бути почутими”, – пише Смілянський.

Урочисте спецпогашення пройде 10 квітня, одночасно із запуском продажу марки у відділеннях по всій країні, в місті Калуш Івано-Франківської області, разом з лідером гурту Олегом Псюком та його учасниками + погашення штемпелем “Перший день” — у Києві.

Автор марки – Святослав Романчак, автор картки – Юрій Сосницький, художниця конвертів – Олеся Вакуленко.

“Тим, хто хоче впевнитись, що з тиражу 130 тисяч листів точно отримає хоча б 1, треба або оформити абонемент до 9 квітня, або оформити передзамовлення вже сьогодні”, – радить Смілянський.