“Укрпошта” презентувала поштову марку, присвячену гурту Kalush Orchestra – переможцям Євробачення-2022.
Про це четвертого квітня у телеграмі повідомив очільник “Укрпошти” Ігор Смілянський, передає “Галка“.
“Майже рік минув з того часу, як вся країна вболівала за Kalush Orchestra на конкурсі “Євробачення-2022” і сподівалася почути слова, які могли б звернути міжнародну увагу на війну в Україні та сотню українських військових, які тоді перебували під обстрілом на “Азовсталі”.
Поранені, без води, їжі та ліків. Саме тоді зі сцени пролунали відомі слова: “Save Mariupol, save Azovstal now!”.
А ми виконуємо свою обіцянку, яку дали рік тому, і сьогодні презентуємо марку “Kalush”, бо це ще один символ війни та сміливості наших людей — робити все, щоб бути почутими”, – пише Смілянський.