У "Прикарпаттяобленерго" просять споживачів телефонувати лише у випадку аварій і не турбувати щодо графіків вимкнень

У "Прикарпаттяобленерго" просять споживачів телефонувати в колцентр лише у випадку аварійних ситуацій і не турбувати щодо графіків вимкнень електроенергії. З таким проханням звертаються на Facebook-сторінці енергетичної компанії, інформує Суспільне.

Як ідеться в дописі, щоденно працівники колцентру "Прикарпаттяобленерго" опрацьовують понад 9 000 запитань від клієнтів, що стосуються графіків вимкнень світла. Через це додзвонитися не можуть люди, які хочуть повідомити про аварії в мережах: обриви проводів через обледеніння та падіння дерев на лінії.

"Обриви проводів на лініях під напругою загрожують життю. Якщо про ці ситуації не знають у колцентрі, диспетчери не можуть знеструмити небезпечну ділянку. Просимо жителів та представників бізнесу Прикарпаття телефонувати виключно через виявлення обірваних проводів та інших небезпечних ситуацій в мережах. Це допоможе вберегти життя людей та тварин", — просять енергетики.

У компанії також нагадали, як діяти, якщо ви помітили обірваний провід.

"Не наближайтеся до нього ближче, ніж на вісім метрів, та за можливості обгородіть ділянку навколо місця аварії в радіусі восьми метрів", — радять на Facebook-сторінці "Прикарпаттяобленерго".