Електронним ключем, виданим Міндоходів, можна звітуватись до Пенсійного фонду та органів статистики

 Відтепер ключ електронного підпису, виданий Акредитованим центром сертифікації ключів Міністерства доходів і зборів, дає змогу звітувати в режимі он-лайн не лише до органів Міндоходів, а й до органів державної статистики України та Пенсійного фонду України, використовуючи безкоштовний он-лайн сервіс «iFinZvit».

Більш детальну інформацію про безкоштовний он-лайн сервіс «iFinZvit» можна переглянути у розділі «Програмне забезпечення» офіційного інформаційного ресурсу АЦСК ІДД.

Нагадаємо, стати власником безкоштовного посиленого сертифікату ключа електронного цифрового підпису можна звернувшись до Представництва в Івано-Франківській області, яке знаходиться в приміщенні ДПІ у м. Івано-Франківську та у відокремлених пунктах реєстрації користувачів, відритих при податкових інспекціях міст Калуша і Коломиї. Також, на отримання послуги цифрового підпису можна попередньо зареєструватись у Представництві за номером телефону (0342) 77-19-05.

За останніми даними з початку року у центрі сертифікації ключів суб’єкти господарювання Івано-Франківщини отримали більше трьох тисяч посилених сертифікатів ключів електронного цифрового підпису, з них 899 юридичних осіб та 2 137 фізичних осіб, в т.ч. підприємців.

 

Головне управління Міндоходів в облас