6 квітня відбулося засідання комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій/
На зустрічі заслухали про ситуацію у місті. А також прийняли деякі зміни. Останні стосуються суб’єктів господарської діяльності, пише Голос.if.ua.
Відтак, відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України та рішення комісії з питань ТЕБіНС в м. Івано-Франківську на франківців чекають наступні зміни, повідомляє пресслужба виконавчого комітету Івано-Франківської міської ради.
З 7 квітня запрацюють наступні суб’єкти, що здійснюють діяльність з:
- надання ремонту комп’ютерів, побутових виробів і предметів особистого вжитку, а саме: ремонт велосипедів, ремонт та лагодження одягу, ремонт інших предметів особистого вжитку та побутових виробів.
- виконання будівельних робіт на відкритому просторі, робіт з нового будівництва, капітального ремонту, реконструкції, технічного переоснащення, поточного ремонту на об’єктах інфраструктури міста та робіт з благоустрою.
- роботи виробничим підприємствам, діяльність яких не передбачає прийом відвідувачів та забезпечити належну організацію перевезення працівників даних підприємств, які забезпечують життєдіяльність міста та є бюджетоутворюючими.
Також з 21 квітня відновлює роботу Центр надання адміністративних послуг в місті та його територіальних підрозділах.
- Зокрема, знову доступними стануть послуги:
- оформлення та видача паспорта громадянина України;
- оформлення та видача паспорта громадянина України у разі обміну замість пошкодженого, втраченого або викраденого;
- вклеювання до паспорта громадянина України фотокартки при досягненні громадянином 25- і 45 – річного віку;
- видача дозволу на участь у дорожньому русі транспортних засобів, вагові або габаритні параметри яких перевищують нормативні;
- погодження маршрутів руху транспортних засобів під час дорожнього перевезення небезпечних вантажів;
- державна реєстрація транспортних засобів (без технічного огляду); видача (обмін) посвідчень водія (тільки видача посвідчення водія замість втраченого або викраденого);
- державна реєстрація народження дитини;
- надання державної допомоги при народженні дитини;
- реєстрація місця проживання;
- зняття з реєстрації місця проживання;
- видача довідки про реєстрацію місця проживання;
- видача дозволу на порушення об’єктів благоустрою.
Проте, у ЦНАПі діятимуть обмеження. Зокрема, заборонено одночасне перебування у приміщенні не більше 10 осіб, які зобов’язані бути в засобах індивідуального захисту (маски, респіратори та рукавиці).
Також при вході в приміщення Центру надання адміністративних м. Івано-Франківська та його територіальних підрозділів проводитимуть температурний скринінг.
А роботу КПП з 7 квітня вирішили скасувати. Це пов’язано із тим, що пости розміщуватимуться в області.