У зв’язку з затримкою фінансування Ощадбанк у грудні 2019 року перераховує кошти за субсидіями та пільгами до 23 грудня 2019 року.
Також ви маєте можливість самостійно оплатити вартість комунальних послуг за власні кошти для уникнення порушень термінів оплати. При цьому перераховану субсидію/пільгу за грудень 2019 року буде враховано у наступному періоді (у січні 2020 року), пише Бліц-Інфо.
Якщо ви не повністю оплатили комунальні послуги, ви отримаєте SMS після 23 грудня 2019 року з переліком комунальних послуг та сумами, які потрібно доплатити власними коштами.
Якщо Ви не отримали SMS до 26 грудня 2019 року, це може означати:
- Ви повністю оплатили комунальні послуги.
- Банк не отримав ваш контактний номер телефону.
- Ви відсутні в реєстрі на отримання субсидії чи пільги.
- Ви маєте готівкову форму субсидії чи пільги.
Деталі можна з’ясувати лише в управлінні праці та соціального захисту населення.
Для отримання SMS про стан розрахунків за комунальні послуги та реєстрації в особистому кабінеті пільговика необхідно:
Звернутись до структурного підрозділу з питань соціального захисту населення з проханням доповнити ваші персональні дані номером мобільного телефону. Пільговику, котрий вже надавав номер мобільного телефону, звертатись повторно не потрібно.
Зареєструватись в особистому кабінеті пільговика на сайті Ощадбанку. Там можна дізнатись всю інформацію щодо пільг та субсидій: перелік комунальних послуг, розмір нарахованої субсидії/пільги, її залишок, а також суми, що були перераховані постачальникам комунальних послуг (за умови надходження інформації від них до Ощадбанку).
При першому вході в особистий кабінет пільговика необхідно вказати ваш мобільний номер телефону, який було надано до управління праці та соціального захисту населення при оформленні субсидії/пільги.