Галицьку митницю, створену на основі Львівської, Івано-Франківської та частини Тернопільської митниць, очолить Володимир Цабак.
Це на своїй сторінці у Facebook підтвердив керівник Державної митної служби Максим Нефьодов.
«У людини буде шанс показати себе. Результати за 2 місяці будуть зрозумілі», – написав на своїй сторінці у Facrbook. головний митник України.
Варто зазначити, протягом кількох років Володимир Цабак очолював міську Інспекцію державного архітектурно-будівельного контролю.
Так, під його керівництвом знесли незаконно збудований будинок на Личаківській. До слова, це був перший випадок, коли в Україні примусово знесли багатоповерховий самобуд. З 2016 до 2019 року завдяки роботі Інспекції ДАБК Львова до бюджету міста надійшло понад 27 млн. грн..
Володимир Цабак у 2003 році закінчив юридичний факультет Львівського національного університету. Із 2003 року до 2016 року працював в управлінні юстиції Львівської області, згодом став керівником Інспекції державного архітектурно-будівельного контролю у Львові.
У липні 2019 року Володимира Цабака призначили в.о. директора департаменту містобудування ЛМР. У вересні 2019 року Володимир Цабаком переміг у конкурсі та став начальником управління капітального будівництва Лівської ОДА.
Є деякі неприємін речі в біографії "новоспеченого" керівника митниці. Раніше видання Наші гроші. Львів писало, що Володимир Цабак у 2017 році двічі уникнув відповідальності за керування автівкою в нетверезому стані.
Нагадаємо, Кабінет міністрів 2 жовтня затвердив територіальну структуру Державної митної служби. Так, Галицька митниця Держмитслужби об`єднали Івано-Франківську, Львівську та Тернопільську митниці ДФС.
Замість 26 митниць в Україні буде 16, а також лишаються окремо лабораторія і кінологічний центр
Для чого зміни:
- початок боротьби із «феодалізмом», коли кожна митниця - окремекнязівство, зі своїми правилами, опорою на місцевих очільника ОДА, поліцейського, прокурора, СБУ-шника, ДБР-івця і т.д.
- економія на адміністративних витратах - посади плануюють перерозподіляти на користь оперативного складу, будуть централізовувати всі функції підтримки;
- логістична оптимізація - для суттєвої кількості митних постів зменшиться відстань до центру;
- створення Координаційно-моніторингової митниці, де почнуть накопичувати досвід і функції нагляду, створювати центри компетенцій по складним і ризиковим групам товарів, моніторингові групи для аналізу даних з кордонів, перегляду інформації з камер, ваг, сканерів тощо.