У роботі електронних сервісів Приватбанку відбувся масштабний збій

Клієнти ПриватБанку масово скаржаться на збій у роботі інтернет-додатку банку, терміналів самообслуговування та банкоматів. 

У пресслужбі банку пояснили, що сьогодні було зафіксовано дуже велику чергу платежів у зв'язку з «Днем холостяка», який влаштовує Aliexpress.

Першими стали надходити скарги про неможливість здійснити онлайн-платіж, потім проблеми поширилися на банкомати та платіжні термінали.

За однією із версій, до збою призвела велика кількість транзакцій при покупках на сайті Aliexpress і на інших торгових майданчиках, які влаштували акції до Всесвітнього дня шопінгу 11 листопада.

Як повідомили у банку, точного часу вирішення проблем у роботі електронних сервісів наразі немає, пише hromadske.

«Сьогодні було зафіксовано дуже велику чергу платежів у зв'язку з «Днем холостяка», який влаштовує Aliexpress», - повідомили у Приватбанку.


Пресслужба банку зазначила, що протягом години банк обслуговував до 70 тис. платежів, що значно перевищує нормальні обсяги роботи. 

"Існують труднощі при проведенні платежів: 1. Оплата на AliExpress; 2. Затримка при проведенні платежів в Приват24 зі статусом "Новий". Рекомендуємо Вам не повторювати платежі і очікувати проведення. 3. Операції в банкоматах, ТСО, POS-терміналах. Приносимо вибачення за доставлені незручності," - додали у пресслужбі в банку.

На сайті "Аліекспресс" з'явилось повідомлення про те, що є проблема з покупками, які оплачуються картами "Приватбанку".

В останній раз масштабний збій в роботі "Приватбанку" був в п'ятницю, 13-го вересня. Клієнти скаржилися, що не могли розплатитися картами, зняти гроші або провести деякі операції через інтернет-додаток "Приват24".