У депо Коломия отримав приписку новий дизель-потяг, що збудований на ПАТ "Луганськ-тепловоз". Це перший цього виду рухомий склад, що надійшов до Львівської залізниці за останні 15 років. Обійшовся він у 41 млн грн. Протягом місяця новий поїзд проходитиме обкатку на Івано-Франківській дирекції залізничних перевезень, а потому курсуватиме за маршрутом Коломия—Івано-Франківськ—Чернівці. Конструктивна швидкість його — 130 км/год.
Про це повідомляє транспортна газета"Магістраль".Перед відправленням приміського состава до пункту призначення на головному вокзалі у Львові відбулася його презентація. Це тривагонний потяг ДЕЛ-02, який можна назвати українським рейковим автобусом. Розрахований він на 336 місць для сидіння.Майже всі його складові виготовлені на українських підприємствах. Особливістю є електричні передачі перемінного струму і асинхронні тягові двигуни. Таких конструктивних параметрів на колишньому радянському просторі не має жоден дизель-поїзд. Дизель-генераторні установки — німецького виробництва. Вони економні і не забруднюють довкілля, що відповідає європейським стандартам. Розміщуються ж під кузовами вагонів, що дозволяє використовувати всю площу салонів для потреб пасажирів. Вагони дещо ширші і довші від тих, до яких ми звикли. У них просторо, а крісла для сидіння розташовані зручно. Є туалети закритого типу. Це дає змогу ними користуватися протягом рейсу. Для провідника — затишне купе. Перехідний майданчик між вагонами герметичний. Парк дизельних поїздів Львівської залізниці зношений на 90 %.