Креативний “кулінарний винахід” вінницького ветерана російсько-української війни та громадського активіста Олександра Грамарчука (позивний “Гром”), викликав бурхливу реакцію російських пропагандистів.
Йдеться про м’ясні консерви, на які ветеран російсько-української війни Олександр Грамарчук (Гром) клеїть крафтові етикетки. В асортименті продукції є й "Сєпар в сметані", Сєпар в олії", "Снєгірь православний" («з мощами Кобзона», - уточнюється).
Фотографії консервів швидко розлетілися мережами і дійшли до Росії, наробивши шуму. Відома пропагандистка Ольга Скабєєва на своєму ток-шоу показала про-ролик «Сєпара в сметані», назвавши ініціативу українського військового повним ідіотизмом.
Грамарчук оцінив рекламу на КремльТБ.
"Цифра замовників консервованих сєп*рів і снігурів перевалила за півсотні. Замовляють від 1 банки до ящика, дехто встиг уже кілька разів замовити. Після того, як Ольга Скабеєєва зробила мені рекламу на "раша-24", замовлення пішли потоком. Поспішайте, оскільки продукція лімітована, а через численні "перемир'я" і "розведення" м'яса не так багато, як було раніше", – відреагував він у Facebook.
Замовити сувенірні консерви можна на сторінках Олександра Грамарчука в соціальних мережах: чоловік доставляє замовлення “Новою поштою”. Водночас ветеран пояснює, що для нього це не бізнес (позаяк різниці між собівартістю консерв і ціною майже немає), а продовження інформаційної діяльності проти Росії.
Грамарчук додає, що російський сюжет на ТВ є найкращою рекламою для його “сепарів у сметані”: "Тепер про наш продукт знає 1/6 земної кулі! Але ті, хто замовляли, дуже хвалять продукт за якість. Так що я не шкодую, що не погнався за доходом, а допомагаю українському виробнику і ще й підриваю ватні perdаки".