Про неприємну покупку дівчинка написала у спільноті Комуналка ІФ, передають Версії.
“Зайшла в Сільпо(в Універмазі) – хотіла дітям взяти випічку.”Ролліні з грибами”,муха не вказана. Адміністратор з пересердя вимовила тільки “О,Боже”…і забрала те добро…”, – йдеться в дописі.
Журналісти 0342.ua отримали також інформацію від працівників супермаркету щодо цього випадку:
Позиція супермаркету “Сільпо”:
“Нам дуже шкода, що стався такий неприємний випадок. Ми приносимо свої найщиріші вибачення. Запевняємо, що безпека та здоров’я наших гостей – головний пріоритет мережі супермаркетів «Сільпо».
21 вересня до адміністратора у торговому залі звернувся гість, який вказав на проблему із роліні. Адміністрація магазину відразу ж вибачилася та зняла товар із продажу. Також ми перевірили у торговому залі представленість усіх хлібобулочних виробів – відхилень не виявлено.
На жаль, точно визначити на якому етапі комаха потрапила у продукт, ми не можемо, але є припущення, що на етапі фасування продукту. Подібних ситуацій раніше ніколи не траплялось. У цеху випічки завжди працюють дві електромухоловки, що розміщені згідно вимог та стандартів.
Із працівниками відділу випічки була проведена настановча бесіда, а зі сторони адміністрації магазину виготовлення, викладку та фасування хлібобулочних виробів взято під суворий контроль”.