Компанія «Google Україна» запустила проект з популяризації культурно-історичної спадщини України

Компанія «Google Україна» на замовлення Міністерства культури України запустила віртуальний простір, що містить колекцію автентичних аудіо- та візуальних прикладів української айдентики, передає Інтерфакс-Україна.

«Ресурс, над яким ми працюємо спільно з «Google Україна», він зараз дуже на руку, тому що сьогодні існує певний тренд, коли українці починають цікавитися тим, що існує всередині країни. Її особливостями, культурою, спадщиною ... Я не хочу пафосу, але це дуже важливий момент», – зазначив Міністр культури України Євген Нищук під час презентації проекту у Києві в середу.

Як він наголосив, такі проекти дають можливість зацікавити велику аудиторію і показати Україну в кращому світлі.

Як відзначають в «Google Україна», однією з цілей проекту є збереження та популяризація культурної та історичної спадщини України.

Платформа «Автентична Україна» складається з двох частин. Перша з них – «матеріальна культурна спадщина» – представлена віртуальними турами, інша – «нематеріальна культурна спадщина» – містить п'ять розділів: «Усні традиції і форми вираження», «Сценічне мистецтво», «Знання та практики, що стосуються природи і всесвіту», «Традиційні ремесла» і «Звичаї, обряди і святкування».

На сайті також передбачена можливість додавати і розширювати інформаційне наповнення.

Інформація доступна українською та англійською мовами.

Як зазначають в «Google Україна», важливою частиною проекту є його освітня складова – зокрема, це інтерактивні тести в кінці кожного розділу, які можуть бути використані педагогами під час навчального процесу.

Платформа «Автентична Україна» об'єднує в собі також і інші проекти «Google Україна», такі як 3D-оцифрування українських музеїв під відкритим небом, церков і оперних театрів.

Технічну частину проекту реалізовувала компанія Jam Development (Україна).