На Прикарпатті від ремонту доріг лише збільшується кількість вибоїн

Але кількість вибоїн на дорогах від цього лише збільшується. Чому так? .

Траса “Івано-Франківськ – Стрий” – одна із найбільш аварійних на Прикарпатті. Проїхати тут, щоб не вскочити в яму, практично неможливо, пишуть  Подробиці.

“Місцями, взагалі, непроїзна. Не знаю, де дивляться дорожники. Є таке, що не просто п’ять сантиметрів, а взагалі, все колесо машини провалюється”, – говорить Василь, водій.

Ось такий вигляд мала ця ділянка дороги у квітні минулого року. І хоча дорожнє полотно полагодили, та ненадовго. “Ямковий ремонт” за десятки тисяч гривень не вистояв навіть до зими.

“Коли ставлять новий, асфальт не додають того бітуму, ту кількість, яку потрібно – от вам і результат: порізані колеса, погнуті диски. Це бюджетні кошти викидаються просто в болото”, – говорить Ігор Горук, водій.

На цій частині дороги новий асфальт не пролежав і року. Від минулорічного ремонту нині немає і сліду. Щоб можна було хоч якось проїхати – найбільші ями шляховики на днях позасипали щебнем.

За такою “технологією” систематично латають і міст у селі Боднарів. Він в аварійному стані, побудований ще в шістдесятих роках. Частину мосту навіть підперли металевими конструкціями, щоб остаточно не обвалився.

Міст і дорога на балансі Служби автомобільних доріг. Проте за ремонт відповідають не вони, кажуть у службі, а підрядні організації. Тендери на латання ям виграє зазвичай облавтодор. Підприємство пропонує найнижчі ціни. Хоча і техніки сучасної в них немає, і технології – застарілі.

“За технологією такі ділянки необхідно бажано як найшвидше закривати суцільним асфальтобетоном. Але по скільки фінансування недостатньо то ліквідація ямковості залишається, проїзд забезпечено, але він не має гарантійного терміну”, – говорить Василь Буджак, начальник Служби автомобільних доріг в Івано-Франківській області.

В облавтодорі зустрічатися з нашою знімальною групою відмовилися. Мовляв, директор у відпустці до середини березня, а заступники – не мають на це повноважень. Тим часом, повноцінний ремонт доріг державного значення замінюють латанням вибоїн. А місцевих жителів найбільше хвилює, що таке усунення ям не вважається ремонтом, тому й жодної гарантії від виконавців не має. Нині на Прикарпатті аварійними визнано 600 кілометрів доріг.