“Буковель”: ціни як в Європі, безпека на нулі, податки – в кишеню

Івано-франківський народний депутат, співвласник гірськолижного курорту «Буковель» Олександр Шевченко організував різноманітні схеми ухилення від податків. Водночас при європейських цінах на послуги фактично зупинив розвиток самого курорту.

Про це повідомив директор «Консалтингової групи А-95» Сергій Куюн на своїй сторінці в Facebook, передає “Галка“.

“Упевнений, що багатьом вже неабияк набрид Олександр Шевченко, який вискакує в соцмережах. Цей вгодований чоловік — кандидат в президенти, який більше відомий як партнер Коломойського з «Буковелю». Це основна фішка Шевченка, мовляв, зробили рай там, зробимо і по всій країні”, – написав Куюн.

Він наголосив, що цінова політика курорту вже порівнянна з Європою.

“Тарілка борщу в його ресторанах на горі коштує 100-125 грн, ну і т. д. Вареники з картоплею чи з вишнями — 135 грн, салат з буряка та опеньок – стільки ж. За два 5-годинні заняття з інструктором я заплатив 6300 грн. (Кажуть, половина від роботи лижної школи йде прямо в кишеню Шевченка). Великий чан в “Буковельських чанах” — 2000 грн в годину (мінімум 2 години)”, – наводить вартість послуг експерт.

У той же час він підкреслює, що в жодному з перерахованих випадків не видали фіскальний чек.

“Попередній, товарний, якийсь звіт про зняття грошей з терміналу, але тільки не фіскальний чек. Це означає, що Шевченко заплатить податків з опеньок і вишень — нуль йух десятих. Виняток — оплата картою, тоді вже діватися нікуди, гроші впадуть на рахунок одного з сотень, а може й тисяч “буковельських” ФОПпів і лише тоді держава отримає свої 5% від обороту. Якщо кеш — забудьте”, – констатує Куюн.

Він також припустив, що за такою ж системою триває продаж абонементів на катання.

“А це 1300 (!) грн на день або 890 грн, якщо встигли придбати до 9 ранку. Я не знаю, скільки щодня катається народу, але рахунок на тисячі”, – додав експерт.

Єдиний фіскальний чек йому видали в супермаркеті Astor, “з чого я зробив висновок, що він, швидше за все, не належить Шевченкові».

Також експерт звернув увагу на стан самого курорту.

“Багато кілометрів трас, підйомники і т.д. Але що це за траси? Вони вузькі і в більшості своїй короткі, тому райдери люблять говорити, що в “Буковелі” катаєшся нема на лижах, а на підйомниках.

Але основна проблема – безпека. Траси перевантажені. Думаю, є небагато тих, кого хоча б раз не збили. За два дні навчання збили не тільки мене, а й мого інструктора. На жаль, є у “Буковеля” і своє кладовище… Скільки людей загинуло, точно не скажу, але історії про ці трагедії переходять з вуст в уста. У мережі є дані про 47 загиблих на кінець 2010 року.

Основна проблема в тому, що розвиток “лижної” частини курорту давно зупинилося, тоді як номерний фонд продовжує шарашити як сам Шевченко (зараз закінчується будівництво нового котеджного містечка, недавно запустили новий готель біля 5 підйомника), так і численні готельєри в прилеглій Поляниці. Особисто я зазначив два нових готелі, що відкрилися з минулого року, і це тільки в “першій лінії”, скільки їх там розкидано по селу… Тож каталка стає все більш і більш проблематичною”.

“Такий він “Буковель”. І такий кандидат в президенти Шевченко, який, здається, ось-ось заплаче в кожному своєму ролику. Так болить у бідолахи душа за Україну. Що при такому президенті залишиться від країни, якщо йому в западло заплатити 5% з борщу за 125 грн? Насправді це типова ілюстрація підходів групи “Приват”: податки платять лохи”, – робить висновки киянин.

Читайте також: 

Руслан Марцінків працював на Різдво, - блокував забудову озера. ФОТО