Івано-Франківськ має свій логотип

Ще на весні був оголошений тендер на розробку логотипу обласного центру.

Всі технічні роботи взяв на свої плечі ПРОМІС. В травні свої ідеї могли подавати всі охочі, що і привело до того, що місто мало 16 ідей для бренду від 5 різних авторів. Потім із них обрали тільки шість. Відтак, нещодавно, 20 вересня керівники комісії визначилися із брендом Івано-Франківщини.

Мета створення логотипу: покращити туристичний, культурний та партнерський потенціал міста

Кейді Ворд (радник з питань проету ПРОМІС) в свій час зазначила, що розробка логотипу – це клопітка робота, яка вбачає в собі погодження від багатьох людей. Жінка зауважила, що бренд повинен об’єднювати в собі побажання громади та стратегічний розвиток регіону загалом.

Додамо, що ПРОМІС попіклувався про розробку логотипу для багатьох міст нашої держави. Послугами скористалися: Кривий Ріг, Рівне, Мелітополь та Вінниця.

Також згадаємо, що на початку 2018 року міські чиновники хотіли провести тендер на розробку логотипу. 419 жителів навіть віддали свій голос за певного лідера. Пізніше бренд мали ухвалити, але через насмішки від інтернет-користувачів щодо зображення у Вікіпедії проект не дали навіть на сесійний розгляд. Інформують Вікна.

Читайте також: 

Івано-Франківськ встановив курйозний рекорд України. ФОТО