Майже місяць як приміський тролейбус № 4 «вул.. Дністровська – Барва» і тиждень як маршрут № 6 –« АС -№ 2 - Європейська площа» переведені на безкондукторську систему обслуговування.
Як зауважує директор комунального підприємства «Електроавтотранс» Леонід Яковець, «…попри те, що в нас є велика проблема з кондукторами, яких явно не вистачає і ніхто не хоче йти на цю посаду, нам пора переходити на сучасний метод обслуговування.
Найбільш вірогідним є введення для пасажирів пластикових карток, а для обслуговуючого персоналу – придбання міні-комп’ютерів.
При цьому у кожному тролейбусі має бути встановлено 4 електронні компостери. За попередніми підрахунками на облаштування 1 тролейбуса необхідно приблизно 45 тисяч гривень, а на всі – 2,5 – 3 млн. грн.. Якщо це не вдасться зробити, то доведеться переходити на стару компостерську систему, тобто, повертатися до минулого».
Щодо нової системи обслуговування пасажирів, то вона швидко окупиться. Ті кошти, які витрачають на зарплату кондукторів, цілком можуть перекрити витрати на новітнє обладнання. Звісно, на перших порах можливі втрати – приблизно від 25 до 30%, але з часом, коли система ввійде у звичний режим, то все наладиться. «Альтернативи цьому немає», каже Леонід Яковець, пише Бріз.