Виробник дитячих іграшок з Данії — бренд Legoвиявився найбільш впливовим у світі у 2017 році.
Відповідний рейтинг оприлюднила консалтингова агенція Brand Finance.
У рейтингу вартості брендів Lego займає лише 196-е місце, проте в рейтингу впливовості він залишив позаду такі бренди як Google, Nike, Disney і багато інших.
При складанні рейтингу найвпливовіших брендів оцінювалась популярність і відомість бренду, репутація компанії і лояльність споживачів.
Lego не вперше за свою історію стає найвпливовішим брендом.
У 2015 році Lego також визнавали найвпливовішим брендом, а в 2016 році — виробник конструкторів зайняв друге місце в рейтингу.
В цілому перша десятка найвпливовіших брендів виглядає наступним чином:
1. Lego (Данія)
2. Google (США)
3. Nike (США)
4. Ferrari (Італія)
5. Visa (США)
6. Disney (США)
7. NBC (США)
8. PwC (США)
9. Johnson & Johnson (США)
10. McKinsey(США)
Читайте також: