ПАТ «Укрзалізниця» з метою попередження зловживань з квитками, оформленими через інтернет, до закінчення періоду новорічно-різдвяних перевезень здійснюватиме їх повернення тільки через залізничні каси.
«Укрзалізниця» тимчасово припиняє повернення квитків по інтернету
«Таке рішення прийнято на численні прохання пасажирів для недопущення створення штучного дефіциту і подальших спекуляцій проїзними документами на потяги», – йдеться в повідомленні «Укрзалізниці».
Компанія відзначає з посиланням на висновки її фахівців, що переважна кількість квитків на пікові дати, зокрема на зимові свята, викуповується через інтернет в перші хвилини відкриття продажів. Водночас простежується тенденція до повернення значної частини викуплених квитків (переважно в нічні години), що, так чи інакше, корелює з наростанням ажіотажного попиту на подорожі популярниит маршрутами.
«Такі дані можуть свідчити про те, що квитки масово і системно викуповуються для їх подальшого перепродажу. В результаті створюється штучний дефіцит, який викликає справедливе невдоволення і нарікання громадян, які збираються подорожувати», – підкреслюють в ПАТ.
Як повідомлялося, станом на 5 грудня 2017 року «Укрзалізниця» призначила 12 поїздів в популярних напрямках до новорічних та різдвяних свят.
Читайте також:
Укрзалізниця введе 4 нові потяги, що курсуватимуть через Івано-Франківськ
"Укрзалізниця" призначила ще два додаткових поїзди на новорічні свята\