Випадків неякісного обслуговування в закладах громадського харчування - багато. Сьогоднішній - у франківському "Баскервілі": з гречкою подали таргана...Як діяти? Мовчки відсунути і піти? Мовчки забрати свої гроші і піти? Підняти добрий рейвах? Змилосердитися на ніби і непоганому кафе, де годують за притомні ціни? Кожен з нас поступить по-різному, напевно. Але наша публікація, насамперед, - невеличка підказка як діяти в таких випадках офіційно...
Баскервіль і прикарпатські таргани
День не обіцяв нічого особливого нашій Лесі - менеджеру сайту 0342 : прийшла на роботу і менеджерські клопоти охопили її золоту голову. Клієнт трапився зранку дуже "кручений", то день набирав явних мотивацій до дедуктивного мислення - Леся пішла на обід...Кафе швидкого харчування "Баскервіль" зустріло її ...ну зустріло... Маючи вроджені спостережливість та накручені дедуктивні думки, Леся виокремила точним оком у своїй гречці тіло. Тіло було дуже схоже на тараканяче."Хм, - подумала Леся, - шляк би то трафив...Ну та як таке, я сплю чи що..Але фотографія доказала протилежне: таки так, Шерлок, то тарганяка, і то така собі ситенька!
Естетичне та і , як ви розумієте, не тільки естетичне, обурення вивело Лесю з себе, і то вже була не вона...Жоден з відвідувачів на відчайдушні Лесині "йойки" не відреагував: всі чекали своєї їди... Один, правда, вийшов.
Баскервіль - містичне місце, о так...
Ну словом,знайти менеджера-власника-адміністратора Лесі не допомогли "жадні" дедуктивні способи, вибачень чи пояснень стосовно таких екстра-ультра-модних урізноманітнень в раціоні "Баскервіля" Леся не отримала, і тільки завдяки непідробному напряму в її очах "хрясьнути" тим тарелем до підлоги, п'ятнадцять гривень скромно повернулися в її кишеню. На тім детектив "Таргани Баскервілів" закінчився...Ну, майже...Леся виставила в себе на сторінці "сіє", наші колеги-журналісти відразу взялися жваво обговорювати подію.
Було би навіть смішно, якби не так сумно...
Ми вирішили піти трохи далі: спеціально для сайту 0342.ua - заступник начальника Держпродспоживслужби Микола СЕНДЕЦЬКИЙ:
« Трохи дивує те, що люди звертаються з такими проблемами в ЗМІ, а не безпосередньо до нас, адже наша служба і створена для боротьби з такими випадками. Проте і радує факт, що люди небайдужі до такого. Це обнадіює, що разом ми інколи таки тай зможемо дати ради таким горе-підприємцям…"
Микола СЕНДЕЦЬКИЙ вважає, що люди однозначно мають знати як боротися, а не лише обурюватися.
Дивіться, схема реагування дуже проста: фотографуєте випадок, берете з собою підтверджуючий подію чек, рахунок, в Кутку споживача записуєте номер ЄДПРОУ підприємця і йдете до нас в Головне управління Держпродспоживслужби за адресою: вулиця Берегова, 24, Івано-Франківськ, Івано-Франківська область, 76000 ( 0342 511 389)
"Отже, офіційна заява і тоді від нас-відповідні дії...", продовжує Сендецький
- Далі ми звертаємося безпосередньо в Київ, у Головне управління чи Держпродспоживслужби, чи Міністерство аграрної політики, чи в органи державної регуляторної політики – все це залежно від виду, типу та рівня порушення чинного законодавста. Хочу сказати, що зараз до операторів ринку харчових продуктів дуже високі вимоги і високий рівень відповідальності. Після таких затверджених Києвом перевірок підприємці сплачують різні штрафи, мінімальний штраф при відповідній доказовій базі – 26 600 тис. грн, бувають випадки позбавлення ліцензій, часто буває і кримінальна відповідальність. Процедура перевірок і відповідальностей чітко прописана в діючому законодавстві"
«The Hound of the Baskervilles»....Треба почитати.