Родом — з далекого 1954 року. Нині від оригіналу залишився лише зовнішній вигляд. Усе решта, аж до ходової частини, двигуна, коробки передач — взяли від Ford Scorpio. Обидві машини купували спеціально, аби зробити один такий неповторний автомобіль. Загалом над ним три роки працювали спеціалісти однієї з майстерень міста Малин на Житомирщині. На виході планували отримати повнопривідний ГАЗ-М-20, але не вдалося знайти Scorpio з відповідною підвіскою. Тому працювали із задньопривідним «німцем».
Аби нафарширувати антикваріат новими комплектуючими, потрібно було добряче повпрівати над кріпленнями під нові мости, коробку, кардан.
«Кріплення переробляли й наново зварювали, — розповідає власник авто Володимир Волосянко. — Головним було, щоб нове начиння підійшло до радянського раритету по довжині, щоб фордівська ходова співпадала з рідними арками. Все робилося без підйомника. Машину перевертали на бік або ставили на спеціальні козлики».
Тепер «Победа» може похвалитися кондиціонером, електропакетом, шкіряним салоном, магнітолою, телевізором і навіть камерою заднього огляду. За начинням це авто не поступається пристойним сучасним моделям. Сидіння також взяли від Scorpio, переробили під салон і перешили червоно-чорною шкірою. Так само фордівськими є панель приладів, кермо. Частину торпедо довелося проектувати та креслити самим.Але від Scorpio взяли не все. Фари та задні вогні — від ГАЗ-31105 «Волга». Фари можна легко впізнати за характерною формою краплі.
Цікава особливість оновленого авто — низ кузова та крил вивернули назовні. Це надає машині краси та оригінальності. Насправді ж кузов ГАЗ-М-20 був загнутий досередини. Нині фордівська «Побєда» важить близько трьох тонн. По місту двигун споживає 15 літрів пального. На трасі — 10-11 л. Апетит залежить від швидкості. А швидкість цей апарат розвиває пристойну — 160 км/год.
«Їхати на ній дуже приємно, — говорить Володимир Волосянко. —Звісно, спершу було трішки незвично, бо огляд через лобове скло й бокові вікна трохи відрізняється від звичайних машин, але згодом до цього звикаєш. Загалом машина м’яка та водночас потужна — наче Mercedes».
За словами Волосянка, для такого осучаснення ГАЗ-М-20 підійде і BMW п’ятої серії. Володимир говорить, що робив машину для себе, але якщо будуть охочі, то може й продати. Нині авто часом навіть приносить прибуток, підпрацьовуючи на весіллях.