Сирота-Марцінків: протистояння

Триває протистояння між Гендиректором локомотиворемнтного заводу та мером міста  стосовно доцільності викуплення з аукціону ПрАТ "Івано-Франківський локомотиворемонтний завод"

Генеральний директор ПрАТ "Івано-Франківський локомотиворемонтний завод" Олег Сирота поширив відкритого листа до Руслана Марцінківа: "Початкова ціна аукціону 33,92 млн грн. І це лише початкова ціна, адже сюди не враховані борги підприємства на понад 15 мільйонів гривень, які нам перейшли у спадок від попереднього керівництва. Також не береться до уваги сума, потрібна для модернізації заводу, – ця цифра починається від 50 мільйонів гривень. Тобто мерія готова витратити такі колосальні для міського бюджету гроші на купівлю підприємства? Зважаючи на те, що перший квартал 2017 року став дефіцитним для міського бюджету, то купівля підприємства може свідчити лише про те, що хтось із медиків або вчителів недоотримає зарплати. Або школи та дитячі садочки в опалювальний сезон залишаться холодними. А може, ці гроші і не були розраховані на покращення благ усіх містян, а мали піти черговому добродію, який сумлінно виконує підряди міськвиконкому? Як, наприклад, на міському озері, де ремонтники вкладають нову, але вже потріскану плитку? Що ж пана Марцінківа так зацікавило в локомотиворемонтному заводі? За його словами, однією з причин для придбання підприємства є його велика територія – близько 7 гектарів. Хоча насправді територія складає понад 9 гектарів. Ось і перша схема "як розчинити в повітрі 2 гектари землі в центрі міста". Або це просто недбалість та необізнаність пана мера. Як-от і його слова "Завод прибутковий, на ньому працює 350 людей із середньою заробітною платнею 5400 грн". Шановний Руслане Романовичу, якщо Ви недостатньо володієте ситуацією на підприємстві, то поцікавтесь: можливо, і бажання купувати завод зникне. За підсумками першого кварталу 2017 року прибуток локомотиворемонтного заводу відсутній, і працює на підприємстві 270 людей із середньою заробітною платнею в 3960 гривень. При цьому за 2016 рік чисельність працівників скоротилася вдвічі і, попри неприбутковість впродовж всього року, на кінець 2016-го вдалось вийти на мінімальний прибуток. Фонд держмайна, який на сьогодні володіє контрольним пакетом акцій Івано-Франківського локомотиворемонтного заводу, виставив ряд вимог до покупця підприємства. Зокрема, основною вимогою є обов’язкове подальше збереження основного виду діяльності заводу. Детальніше про вимоги до покупця можна дізнатись за посиланням http://www.spfu.gov.ua/userfiles/pdf/1-8-vidomosti-n-40-1060-_10757.pdf. Виникає риторичне питання: як людина без розуміння реального стану підприємства планує його підтримувати та розвивати, зберігаючи робочі місця? З огляду на те, що пана Марцінківа визнано одним із найбільш безвідповідальних мерів міст України, адже він виконав лише 20% своїх обіцянок, то чи варто сподіватися, що цього разу він не обмане…"

Голова Івано-Франківської ОДА Олег Гончарук зазначив, що міська рада має право викупити локомотиворемонтний завод, проте вважає, що реальним викупником заводу  краще бути Укрзалізниці.