У ході візиту з 22 по 27 травня заплановані зустрічі в представництвах Національної туристичної адміністрації Пекіну і Шанхаю, в компанії Ctrip (сервіс бронювання та планування подорожей, що охоплює найбільшу аудиторію в Китаї), прес-конференція для профільних ЗМІ, воркшоп українських і китайських туроператорів для всебічного представлення України як туристичної дестинації на китайському ринку.
24 травня, під час офіційний заходів, директор туроператора «Апельсин» А. Матійчик презентував для китайських ЗМІ туристичний та інвестиційний потенціал Івано-Франківщини, у тому числі англомовне промовідео, підготовлене за сприяння відділу туризму та міжнародної технічної допомоги управління міжнародного співробітництва, євроінтеграції, туризму та інвестицій облдержадміністрації.
Цікаво, що за даними Всесвітньої туристичної організації (UNWTO) туристи з Китаю є лідерами за видатками за кордоном в 2016 році. Мандрівники з КНР витратили на поїздки в 2016 році $ 261 млрд. Це на 12% більше, ніж 2015 року. Улюбленими напрямками китайців стали Японія, Південна Корея, Таїланд, США, а також країни Європи.