«Надлишкова реклама — зло, решта реклами — гроші». Обговорення нових правила розміщення зовнішньої реклами

Сьогодні, 28 березня, міська влада, підпириємці та інші зацікавлені мешканці міста обговорювали зміни до проекту «Порядок розміщення зовнішньої реклами в місті Івано-Франківську». З'ясовували порядок встановлення зовнішньої реклами та те, хто буде слідкувати за цим.

На обговорення було винесено проект, затверджений міською радою ще у 2009 році.

Нагадаємо, що зараз у місті діє мораторій на розміщення об’єктів зовнішньої реклами. Рішенням виконкому від 30.07.2015р. було зупинено видачу дозволів на розміщення нових об'єктів. Тому підприємці встановлюють рекламу на фасадах будинків. Через те, що дане питання не врегульоване законодавством, будинки обросли вивісками, плакатними і табличками.

Лосюк Світлана, заступник голови департаменту архітектури та містобудування, зауважила, що у Івано-Франківську більше 500 об'єкті зовнішньої реклами, які мають дозволи. Яка їх реальна кількість в місті — зовсім інше питання.

До дискусії було запрошено зацікавлені сторони, серед них члени виконавчого комітету, приватні підприємці, представники туризму, громадські активісти. В ході обговорення було висунуто ряд пропозицій.

«Треба закінчувати з агітаційними палатками. Хай вони розміщуються в спальних районах, де не закривають огляд, не заважають пройти і проїхати», — вніс ремарку депутат міської ради Андріан Волгін.

Було запропоновано створити карту розміщення зовнішньої реклами в місті. Зауважимо, що в багатьох містах, зокрема в Києві, вона є. Також присутні закликали врегулювати розміщення реклами в громадському транспорті.

«Всьому своє місце. Не можуть в тролейбусі висіти поруч таблички "Тримайтеся за поручні" та "Мед до Великодня"!», — зауважила одна з присутніх.

Серед інших пропозицій було запропоновано залучати громадськість в тому випадку, якщо органи місцевої влади не справляються з об'ємом роботи щодо видачі дозволів на встановлення реклами.

Різнокольорові вивіски, "спотикачі", обшарпані манекени — про всі ці об'єкти присутні висловлювалися з обуренням та вимагали їх прибрати.

Депутат Віталій Мерінов висловився проти гучномовці біля зупинок, особливо біля церков. Він запропонував оптимізувати аудіорекламу та ввести дні, коли вона не буде працювати (наприклад, в неділю, під час богослужіння).

Не зрізати дерева та кущі, щоб відкрити зовнішню рекламу — ще одна умова присутніх на обговоренні.

«За кожним нашим кіоском  стоїть владна людина, і якийсь з них порушити — та не дай Боже... Ми маємо вимагати переузаконити всі МАФи в місті, мусить бути система. Бо коли почнуть ліквідовувати всі ці малі архітектурні форми, ви не уявляєте, як це буде важко!» — висловився учасник дискусії про засилля МАФів в місті.

«Надлишкова реклама — зло, решта реклами — гроші. Ми не маємо забувати, що встановлена за правилами реклама приносить реальні гроші в міський бюджет та прибуток підприємцю. Дайте підприємцям чіткі правила та рівні умови, щоб ми змогу встановлювати і законну, і естетичну рекламу» — зауважив приватний підприємець.

Загалом, присутні на обговоренні підприємці наголошували, що в проекті дуже багато неоднозначних пунктів, в ньому не вистачає конкретики.

Також сьогодні було сформовано робочу групу, в яку увійшли бажаючі з числа присутніх. Сьогоднішні пропозиції будуть передані на розгляд цієї групи, яка підготує документ для затвердження міською владою.

Читайте також: У Франківську зносять незаконні споруди (ФОТО)