ЦНАП перевірив, чи задоволені франківчани його роботою

ЦНАП м.Івано-Франківська проводить щомісячний моніторинг якості надання адміністративних послуг. За результатами опитування незадоволено менше двох відсотків громадян.

Відвідувачі ЦНАП після обслуговування за допомогою талону електронної черги вкидають його у дві ємності «Задоволені якістю обслуговування» та «Не задоволені якістю обслуговування».

У жовтні 2016 року участь у голосуванні взяло 5087 відвідувачів ЦНАП, що складає 68,7% від загальної кількості прийнятих документів (7401).

Якість надання адміністративних послуг оцінило 1856 відвідувачів. Позитивно оцінило якість надання послуг 1824 відвідувачі, що становить 98,3%, негативно – 32 відвідувачів (1,7%).

Якість надання дозвільно-погоджувальних послуг оцінило 1497 відвідувачів. Позитивнооцінило якість надання послуг 1480 відвідувачів, що становить 98,9%, негативно – 17 відвідувачів (1,1%).

Якість надання послуг реєстраційної служби оцінило 1734 відвідувачі. Позитивно оцінило якість надання послуг 1706 відвідувачів, що становить 98,4%, негативно – 28 відвідувачів (1,6%).

Вцілому, зберігається позитивна динаміка задоволеності відвідувачів якістю обслуговування у ЦНАП м.Івано-Франківська.

Відвідувачі ЦНАП також можуть оцінити якість обслуговування та надання адміністративних послуг на офіційному сайті ЦНАП м.Івано-Франківська (www.cnap.if.ua), через сервіс «Он-лайн консультацій» та за допомогою мобільного додатку «Мобільний Івано-Франківськ».

ЦНАП повідомляє, що й надалі проводитиме моніторинг якості обслуговування та вживатиме всіх необхідних заходів щодо якісного, оперативного та професійного обслуговування відвідувачів.