Запам'ятайте і розкажіть усім іншим базові права пасажира і ніколи не дозволяйте ними нехтувати працівникам залізниці та звертайтеся до керівництва укрзалізниці.
1. Якщо ви купили електронний квиток з QR кодом, не обмінюйте його на звичайний. Роздрукуйте, але показуйте його зі смартфону. Якщо вони не зможуть його зісканувати, це проблеми провідника, а не ваші.
2. Сканувати квиток має провідник, а не ви. Якщо у нього нема сканера, то він має піти за ним, а не ви.
3. Ви можете користуватися розетками в вагонах поїзда безкоштовно в будь-який час, це не залежить від того, стоїть потяг чи їде.
4. Постільна білизна має видаватися у герметичних пакетах. Якщо пакет надірваний, ви маєте право його замінити на герметичний.
5. Якщо ви виявили погано випрану постільну білизну (з плямами), вимагайте її заміну, навіть якщо усі комплекти будуть такими. Зазвичай, після третього брудного комплекту, вам принесуть чистий зі спального вагону.
6. Постіль збирає провідник, а не ви. Усі заклики здати постільну білизну, ігноруйте.
7. Температурний режим має бути комфортним для поїздки. Якщо вам дуже спекотно, або холодно, викликайте начальника поїзда з правовими нормами перевезення пасажирів. В них ви зможете побачити дозволені температури перевезення пасажирів у різні сезони. Якщо умови перевезення не відповідають вказаним, начальник поїзда може вам безкоштовно надати таке саме за класом місце в іншому вагоні, або так само безкоштовно підвищити клас.
Пам'ятайте, якщо ви самі не буде вимагати дотримання ваших прав, ніхто за вас цього не зробить. Зміни в тому числі на залізниці відбудуться тільки якщо ми самі їх зробимо. І обов'язково пишіть скарги, вони усі фіксуються.
У разі більш серйозних проблеми звертайтеся до керівництва Укрзалізниці.