З усіх екстрених питань з енергопостачання – напряму в обленерго

Енергетики закликають споживачів з екстрених питань щодо електропостачання, замість урядової «гарячої» лінії, напряму звертатися у ПАТ «Прикарпаттяобленерго». Це дозволить швидко та ефективно вирішувати гострі проблеми.

«Урядова «гаряча» лінія працює так: ви звертаєтеся з дзвінком, ваше звернення розглядають на різних рівнях, а потім видають резолюцію і «спускають» назад у область – спочатку в ОДА, а потім – у ПАТ «Прикарпаттяобленерго», - розповідає профільний директор напрямку клієнторієнтованості обленерго Наталія Пазюк. – Якщо питання екстрене та потребує негайного вирішення звернення на «гарячу» лінію не дасть бажаного термінового результату. Тому ми рекомендуємо споживачам телефонувати на наш Кол-центр, щоб ми змогли тут на місці швидко вирішити питання. Особливо це стосується аварійних вимкнень та повідомлень про обірваний провід, від останніх часто залежить життя та здоров’я людей».

У енергокомпанії нагадують, що для споживачів електроенергії у ПАТ «Прикарпаттяобленерго» працюють підрозділи, які розглядають усі звернення та скарги, надають консультації з усіх питань електропостачання, вирішують спірні питання на Комісії Інформаційно-консультаційного центру за участі представників контролюючих органів. 

Тож, якщо у вас виникають питання щодо відсутності електроенергії, якості електроенергії, стану мереж, звірки показів лічильника, ви хочете отримати консультацію щодо оплати за світло, ви хочете повідомити про аварійну ситуацію або обірваний провід – телефонуйте до цілодобового Кол-центру обленерго цілодобово за номерами (0342) 59-42-20 та 0 800 50 40 20.

Для отримання більш детальних консультацій звертайтеся в Інформаційно-консультаційний центр за номерами (0342) 59 44 35, або (0342) 77 30 24.