Від сьогодні івано-франківці можуть звітувати про витрати електроенергії за допомогою кол-центру

Сьогодні, 26 листопада, обленерго запровадило нову послугу для зручності споживачів – тепер можна подавати покази за світло через кол-центр компанії без допомоги диспетчера.

Що потрібно знати споживачу, що хоче внести покази лічильника? Номер особового рахунку та показник лічильника.

Де можна дізнатися номер особового рахунку? Номер особового рахунку є в квитанціях за електроенергію, які приносить контролер.

Як подати показник?

1. Зателефонувати на номер кол-центру 0800 50 40 20.
2. В голосовому меню вибрати функцію – внесення показників лічильника, натиснути «2»
3. Після того, як ви обрали дану функцію – ввести номер особового рахунку.
4. Ввести показник лічильника.

Увага!

Якщо у споживача двозонний лічильник? Спочатку вводиться показник денної зони, потім показник нічної зони.

Якщо лічильник тризонний? Показники вводяться в такій послідовності – показник півпікової зони/ показник нічної зони/ показник пікової зони. 

Як дізнатися суму до оплати? Протягом 24 годин після внесення показника споживачу автоматично буде надіслано смс-повідомлення сумою до оплати на номер телефону з якого був здійснений дзвінок на кол-центр.

Чи можна вносити показники різних особових рахунків? Нова послуга дозволить при здійсненні одного дзвінка подати показники на різні особові рахунки. Для цього достатньо вибрати в голосовому меню функцію – внести показник на інший особовий рахунок. І виконати всі дії, які описані вище.