Фестиваль соціальної відеореклами Molodiya Festival спільно з Агентством ООН у справах біженців та креативним агентством PROVID оголошують конкурс на найкращу соціальну відеорекламу щодо проблем внутрішніх переселенців.
Своєю ініціативою організатори прагнуть привернути увагу до проблем та потреб внутрішніх переселенців, покращити ставлення до цих груп населення та підвищити підтримку і толерантність громадськості до людей, які розпочинають нове життя далеко від дому.
Мета конкурсу – привернути увагу до проблем та потреб внутрішніх переселенців, покращити ставлення до цих груп населення та підвищити підтримку і толерантність громадськості до людей, які розпочинають нове життя далеко від дому.
Призовий фонд за 1 місце - 7 000 грн, за 2 місце - 4 000 грн і за 3 місце - 3 000 грн.
До участі приймаються роботи хронометражем до 1 хвилини. Переможців визначатиме міжнародне журі. Заявка учасника за посиланням. Кінцевий термін подання заявок 20 січня 2016 року. Детальніша інформація тут.