99,2% мешканців міста задоволені роботою Івано-Франківського ЦНАПу

ЦНАП Івано-Франківська проводить щомісячний моніторинг якості надання адміністративних послуг. Відвідувачі ЦНАП після обслуговування за допомогою талону електронної черги вкидають його у дві ємності «Задоволені якістю обслуговування» та «Не задоволені якістю обслуговування».

У жовтні 2015 року участь у голосуванні взяло 2864 відвідувачів ЦНАПу, що складає 67,6% від загальної кількості прийнятих документів (4238). Якість надання адміністративних послуг оцінило 1437 відвідувачів. Позитивно оцінило якість надання послуг 1426 відвідувачів, що становить 99,2%, негативно – 11 відвідувачів (0,8%).

Якість надання дозвільно-погоджувальних послуг оцінило 167 відвідувачів. З них 165 (98,8%)- задоволені сервісом, 2 відвідувачів - оцінили роботу негативно (1,2%).

Якість надання послуг реєстраційної служби оцінило 1260 відвідувачів. Позитивно оцінило 1252 відвідувачів, що становить 99,4%, негативно – 8 відвідувачів (0,6%).

Вцілому, зберігається позитивна динаміка задоволеності відвідувачів якістю обслуговування у ЦНАП Івано-Франківська та велика активність і зацікавленість учасників опитування.

Відвідувачі ЦНАП також можуть оцінити якість обслуговування та надання адміністративних послуг на офіційному сайті ЦНАПу, через сервіс «Он-лайн консультацій» та за допомогою мобільного додатку «Мобільний Івано-Франківськ».