Поговоримо про:

• Оцінку категорії та цільової аудиторії, або як "читати маркетингові показники" по діагоналі?

• Що таке знання Бренду та лояльність?

• Пряма реклама, яка "продає", чи іміджева, яка "гріє душу"? 

• Сильний Бренд. Споживацькі архетипи та моделі Брендів. 

• Рекламний ринок України. Типи агенцій та ключеві принципи роботи з підрядниками.

• Як перестати "страждати" і почати отримувати високі результати: робота з фрілансерами та міні-студіями.

• Лайфхаки для власника. Ключові KPI для відділу маркетингу.

• AGILE та інші системи управління "виробництвом творчості".

• Як звільнити маркетолога, отримати задоволення, і при цьому залишити експертизу всередині Компанії? 

• Ключові документи, процедури та принципи роботи з творчими командами.

Телефон: +38 (063) 941-47-43