"Хліба і видовищ!" - власне найбільше цікавить народ і владу у всі часи. Наше суспільство не готове (і не хоче) сприймати "інакших" актів творчості, особливо на маргінесах. У цьому разі сучасне мистецтво стає викликом до "зашореності" обивателя. Художник часто лишається неорганічним у такому середовищі. Він наче перебуває у стані "невагомості". Порожнечу, як середовище, як відсутність стимулу та розуміння можна ототожнити зі свободою. "Свобідна пустота" особистості насправді вільна, коли "спить". Всім, що перебуває у просторі великої "порожнечі", рухає необхідність. Багато залежить від здатності відхилитися від заданої лінії необхідності.

 

Виставку "Ганджубас" можна умовно розділити на три частини. Перша - міні ретроспекція, де презентовано малярство з 1989 до 1999 років (часи бієнале "ІMПРЕZA"). Друга - роботи з початку 2000. Фото та скульптури поєднано з живописом та колажами, де використано технології друку. Третя - живопис та скульптура сьогодні, під загальною назвою "Ганджубас" - те що неможливо зловити, а тільки відчути.