Бізнес симуляція "Хто зверху" розроблена для тих, кому необхідні навички ефективного просування FMCG продуктів в рітейл мережах.
Тренінг для:
-менеджерів, які мають досвід управління продажами і базовий рівень знань в галузі фінансів і маркетингу;
-тих, хто планує розпочати співпрацю з сучасною роздрібною торгівлею як ключовим каналом продажів;
-менеджерів, які готуються до кар'єрного просування аж до управління торговою компанією в цілому.
Під час тренінгу учасники отримають знання:
-сегментація покупців;
-SWOT аналіз;
-звіт про прибутки та збитки;
-оцінка бренду: точка зору виробника і рітейлера.
Після тренінгу учасники розвинуть навички:
-розробка обґрунтованої стратегії на підставі аналізу ринкової ситуації;
-прийняття тактичних рішень і оцінка їх ефективності;
-навички переговорів;
-розрахунок ефективності торговельних відносин з партнерами (виробник і рітейлер);
-побудова системи ефективного трейд маркетингу для рітейлера і виробника.
Вартість:
-Партнер Теплого Міста 1000 грн. (цей тип квитків тільки для учасників бізнес-спільноти). Хочеш стати партнером "Теплого Міста"? Деталі: https://warm.if.ua/partners/join
-Early bird 1500 грн. (найкраща ціна до 30.06);
-Стандарт 2500 грн;
Квитки можна придбати тут: https://2event.com/events/1744209
Кількість місць обмежена.
Більше про Nadya Fomina: 22 роки досвіду в стратегічному маркетингу, розвитку бренд-стратегії та ритейлі, керівні посади в компаніях Цитрус(CMO), PROSTOR (CMO), Unilever Ukraine та ін., викладач @Kyiv-Mohyla Business School [kmbs].
Мова тренінгу — російська.
Наші спецпроекти5
Маркетинговий батл. Мережі VS Бренди

Рецензія
Афіша
Оголошення
Додати
Фільтри